Fiyat Aralığı

ofis stiliOfis Stili

Çalışan kadınların her gün yeni bir kombin yaparak iş yerine gitmesi kadar onları zorlayan bir şey yoktur. Sonuçta haftanın 5 günü aynı ortamda aynı insanlar bulmak zorunda olan kadın kullanıcılar her gün şıklıklarını korumak ve bunu yaparken rahat hareket edebiliyor olmaları gereklidir. Ancak bu her zaman mümkün değildir. Her güne farklı bir kombin yapmaya çalışmaya herhangi bir bütçe dayanmaz. Bunun farkında olan Modaeva çalışan kadınların şıklıklarını kolaylıkla ve düşük bütçelerle koruyabilmesi için web sitesinde still life kategorisi altında ofis stili kategorisini açmıştır. Bu kategoride kadın kullanıcıların çalıştıkları günlerde hem ofisteyken hem de müşterilerle görüşürken şıklıklarını koruyabilmeleri için giyebilecekleri parçaları listelemiştir. 

Ofis Stili Ürünleri 

Ofis stili kategorisinde farklı ürünler vardır. Burada bulunan ürün çeşitleri arasında; bluzler, bluz- ceket- pantalon takımları, bluz- pantolon takımları, ceket- pantolon takımları, ceketler, elbiseler, tulumlar, bayan gömlek- bluz- pantolon takımları ve etek- ceket takımları yer almaktadır. Bu kategori sayfasının sol kısmında fiyat aralıklarına göre filtreleme yapılmasına imkan veren bir bölüm vardır. Yine aynı şekilde sayfanın üst kısmında yer alan bölüm sayesinde ürünler aldığı puana, yorum sayısına, fiyatlara, satış rakamlarına ve eklendiği tarihe göre sıralanabilmektedir. Web sitesinde bulunan bu özellikler sayesinde kullanıcılar diledikleri ürünleri kolayca bulabilmektedir. Buradaki amaç kullanıcı deneyimi kalitesini yükseltmek ve müşteri sadakatini sağlamaktadır. Bir kere alışveriş yapan kişiler mutlaka tekrar web sitesinden alışveriş yapmaktadır. 

Ofis Stili Ürün Fiyatları

Buradaki ürün fiyatları 3 aralıkta yer almaktadır: 25 TL- 50 TL, 50 TL- 100 TL, 100 TL- 250 TL. Buradaki ürünlerin fiyatları belirli unsurlara göre belirlenmektedir. Bu unsurlara baktığımızda ise bunların; kumaş tipi, kalitesi ve miktarı, dikiş, işçilik, kumaşım rengi, desenli mi değil mi, kalıbı, markanın fiyat politikası ve markanın kendi değeri, kendini konumlandırdığı yer ve benzeri birçok unsur olduğu görülmektedir. Yani ürünlerin fiyatlandırılmasında göz önüne alınan çok fazla değişken vardır. 
Ofis stili kategorisi sayesinde sürekli yeni bir kombin yapmaya çalışan ya da yeni bir parça bulmak için kendini paralayan kadın kullanıcılara yardımcı olan Modaeva bu sayede müşteri kitlesine çok sayıda beyaz yakalı kadın çalışanı katmıştır. Yeni bir parça almak istediklerinde sadece bu sayfaya gelmesi gerektiği bilen bu kullanıcılar zaten zamanı kısıtlı kişiler olduğu için, onlara verilen bu kolaylık onlar için çok önemlidir. Zaman kaybetmeden dilediği ürünleri bulmayı başaran kadın kullanıcılar mutlaka Modaeva’dan birden fazla alışveriş yapmaktadır.